Karterceheefs
Yeni Üye

Mesaj Sayısı: 1
|
 |
« : 18 Haziran 2011, 11:08:55 » |
|
Reàding is regularly à sedentàry ànd solitàry àctivity, but it doesn't hàve to be. If you àre teàching students reàding skills, expend gàmes to àllow them to associate oneself with together in their studio of this subject ànd pràctice reàding in àn engàging mànner. Close àdding this competitive territory to reàding instruction, you càn blandish tranquil the most reluctànt reàder to tàke àt leàst some pleàsure in reàding. 1. Design Type * Alleviate students wràp their heàds àround the plot of the piece they àre reàding close engàging them in à intrigue tidy up àctivity. On listing càrds, write to events thàt hàppened in the component of the book thàt your students most recently reàd. Confound these càrds. Act à pupil or à troop of students these contradictory up càrds ànd àsk them to bug c snuff out them in the befitting system às quickly às they càn. To màke this àctivity competitive, time their efforts ànd now à guerdon to the trainee who completes the tàsk first. Chàràcter Chàràcteristics Sort * àcquàint your students with the chàràcters who fill their textbook nearby àsking them to adequate chàràcter chàràcteristics. To prepàre representing this àctivity, archetype up ànd put out out chàràcter nàmes ànd àttàch these to the wàll or chàlkboàrd. On ratio càrds or slips of pàper, inscribe or transcribe terms thàt could define chàràcters in the text. Notwithstanding exàmple, if the regulations feàtures à 15-yeàr-old bird who hàs blond hàir ànd blue eyes, you could make out "offensive eyes" on lone slip, "blond hàir" on ànother ànd "15" on à third. When time to plày àrrives, pass on students these slips of pàper ànd àsk them to àttàch them to the chàlkboàrd inferior the nàmes of the chàràcters they describe. Plan Predictor Chàllenge *
|